افسون سکوت

افسون سکوت

به وبلاگ من خوش اومدین عضویت ونظربرای بهترشدن وبلاگم یادتون نره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 11220
تعداد مطالب : 262
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




<-PollName->

<-PollItems->

چت روم
دریافت کد ترجمه گر وبلاگ

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

فال عشق

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد تقويم

كد عكس تصادفی

كد عكس تصادفی

كد تصوير تصادفی

bahar22

title="Yahoo Status by pichak.net" href="ymsgr:sendim?آی دی ياهو شما">

مهارتهايي براي احترام به همسر


 . هر از گاهي به انان بگوييد :طبيعي است که شما از اين موضوع ناراحت باشيد .
وقتي زنان مشکلات خود را مطرح ميکنند نه براي اين است که مشکل را حل کنند بلکه ميخواهند بگويند که گفته باشند مردان در اين هنگام نبايد مطابق دنياي خود راه حل ارائه دهند بايد ده دقيقه سکوت کنند و گوش دهند و با گفتن عبارات کوتاهي او را به حرف زدن تشويق کنند .
مردان وقتي از سر کار مي آيند دوست دارند سردي کار با گرمي عاطفه همسران پايان يابد .زنان بايد انها را تحويل بگيرند و اگر ديدند که مرد به دنياي ذهني خود فرو رفته مدت کوتاهي به او کاري نداشته باشند . سپس با زمينه سازي او را به صحبت وادارند .بنابراين زمينه سازي براي براي تغيير موقعيت يکي از نمادهاي احترام به همسر تلقي ميشود .
مردان نميتوانند در يک زمان هم حرف بزنند هم احساس کنند و هم بينديشند ولي زنان ميتوانند .به همبن جهت اگر زني را به حرف زدن واداري .علاوه بر حرف زدن احساس صميميت ميکند و همزمان فکر ميکند احترام به زنان فرصت سخن گفتن براي تحقق احساس و فکر است ولي مردان چون نيازمند اعتماد _پذيرش قدرداني_تحسين تاييد و تشويق هستند چنانچه خانمها به گونه اي رفتار کنند که انان احساس کنند که همسرانشان به انها اعتماد دارند انها را مي پذيرند در کارهاي کوچک نيز از انان تشکر ميکنند و انان را مورد تشويق و ترغيب قرار مي دهند و احساس ميکنند که محترم واقع شده اند .
مردان به دنبال ازادي و استقلال هستند همسران انها نبايد با حربه هايي که در زندگي زناشويي در اختيار دارند مردان را زير سلطه خود دراورند و انان را به مهره اي بي خاصيت در مديريت و تدبير منزل تبديل کنند بنابراي احترام به انها در دادن حق تصميم گيري و نظارت به نان تحقق مي يابد .
مردان و زنان گاهي با فاصله گرفتن موقت از همديگر به روابط مرده خود شوک وارد ميکنند . و انرا حيات تازه مي بخشند به جاست که گاهي دوريهاي يکديگر را تحمل کنيد تا قدر نزديکي را بدانيد .
زنان گاهي از بيان احساسات خود گريزانند .هنگامي که محرم رازي بيابند احساسات خود را بروز ميدهند شما همان محرم راز باشيد و اجازه دهيد تا همسرتان به هر گونه اي که مي پسندد ابراز احساسات کند . او ممکن است گاهي خندان و گاهي گريان باشد درک او احترام به اوست کاري کنيد که او احساس کند آنگونه که هست مورد لطف و توجه شماست وشما نمي توانيد بدون او زندگي کنيد وقتي اين احساس در او بوجود ايد شما را محرم راز ميداند و اينگونه ميفهمد که مورد احترام شماست .   
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: نجمه تاريخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدیدامیدوارم ساعاتی روکه دراینجامیگذرانیدبراتون مفیدباشه ونهایت استفاده روببرید خداي مهر و عشق !... شکيبايي را خوب به من آموختي ! و اکنون اين منم که فرياد ميزنم ! هر چه از تو ميرسد نيکوست ! و تويي که در هر حال ناب ترين ها و بهترين ها را به من هديه ميدهي . دستم را بگير و مگذار خطا کنم مهربانا. خداي من ! تو را سپاس براي هر آنچه که به من عطا کردي.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to dearkissme.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com